Titaani |
Tyypillisen titaanin pituus on 25 jalkaa ja paino 14 000 naulaa.
Titaanit puhuvat hornankieltä, yhteiskieltä, maanyliskieltä, lohikäärmekieltä ja jätinkieltä.
Taistelu
Titaanin kehoaseet, kuten myös muut sen mahdollisesti käyttelemät aseet, katsotaan hengenlaadultaan kaoottisiksi, kun selvitetään niiden kykyä sivuuttaa vauriovähennys.
Ylisuuri ase (Po)
Titaani voi käytellä suurikokoista kahden käden sotavasaraa (tarpeeksi suurta Suunnattomille olennoille) ilman sakkoa.
Loitsunomaiset kyvyt
Aina halutessaan hirviön lumous (VA 21), hirviön seisautus (VA 22), keijunta, kestävä kuvajainen (VA 22), kriittisten haavojen hoito (VA 21), näkymättömyys, näkyväksiteko, salamaketju (VA 23), tulimyrsky (VA 24), väkevä taikuuden rauetus; 3/päivä eteerisyys, kaaossana (VA 22), luontokappaleen esiinloihdinta IX; 1/päivä meteoriparvi (VA 26), portti, sokkelo. Langettajataso 20. Laistojen vaikeusasteet ovat Karisma-pohjaisia.
Hengenlaadultaan hyvät tai neutraalit titaanit
voivat käyttää lisäksi seuraavia loitsunomaisia kykyjä
Aina halutessaan kirouksen purku (VA 21), päivänvalo, pyhä hävitysisku (VA 21); 1/päivä väkevä kunnonpalautus. Langettajataso 20. Laistojen vaikeusasteet ovat Karisma-pohjaisia.
Hengenlaadultaan pahat titaanit
voivat käyttää lisäksi seuraavia loitsunomaisia kykyjä
Aina halutessaan epäpyhän kosketus (VA 21), kirouksen julistus (VA 21), syvä pimeys; 1/päivä rusentava koura (VA 26). Langettajataso 20. Laistojen vaikeusasteet ovat Karisma-pohjaisia.
Hahmonvaihto (Yl)
Titaani voi ottaa minkä tahansa Pienen tai Keskikokoisen ihmisolion hahmon. Titaani säilyttää ylisuuri ase
Taktiikka kierroksittain
Titaani nauttii lähitaistelusta ja tulee yleensä heti iskuetäisyydelle. Jos tämä ei tuota tulosta, se vetäytyy kauemmas ja pommittaa vihollisia loitsunomaisilla kyvyillään. Se voi käyttää Loitsunomaisen kyvyn joudutus
-
Ennen taistelua: Näkyväksiteko tai näkymättömyys.
-
1. kierros: Rynnäkkö ja hajotusisku vaarallisimman vihollisen asetta vastaan. Salamaketju lähitaistelusta erossa pysytteleviä vihollisia vastaan.
-
2. kierros: Täyshyökkäys aseensa menettänyttä vihollista vastaan ja salamaketju muita vihollisia vastaan.
-
3. kierros: Perääntyminen ensimmäisen vihollisen luota ja sokkelo tai meteoriparvi hankaluuksia aiheuttavien loitsijoiden niskaan.
-
4. kierros: Hajotusisku toiseksi vaarallisimman vihollisen asetta vastaan tai väkevä taikuuden rauetus kaikkiin lähistöllä oleviin vihollisiin.
-
5. kierros: Täyshyökkäys jotakin lähellä olevaa vihollista vastaan tai tulimyrsky.
Jos viholliset vaikuttavat poikkeuksellisen vaarallisilta, käytä toinen joudutettu salamaketju.
Jos taistelu sujuu huonosti, titaani pakenee yleensä portti- tai eteerisyys-kykynsä avulla.
The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.